Wednesday, June 15, 2011

JIKA BERKUNJUNG KE WAKAF CHE YEH

Wakaf Che Yeh adalah sebuah pasar malam terbuka yang terletak kira-kira 4km di luar bandar Kota Bharu. Mempunyai keluasan suku ekar, ia adalah tempat untuk membeli makanan ringan tempatan, buah-buahan dan sayur-sayuran segar serta makanan laut. Terdapat juga deretan warung peniaga yang menjual aneka pakaian lelaki dan juga pakaian wanita.


Wakaf Che Yeh beroperasi sepanjang masa dengan fungsi yang berbeza-beza ia merupakan pasar borong di waktu pagi, pasarbasah diwaktu siang dan berubah menjadi pasar malam pula setelah matahari terbenam. Saksikanlah situasi tawar-menawar dan teriakan peniaga-peniaga mempromosikan barangan jualan mereka sembil berbual mesra sesame sendiri.

Anda tidak perlu risau jika anda berkunjung kesini, bagi mereka yang datang jauh luar dari negeri Kelantan anda boleh menikmati tidur yang lena disalah sebuah Hotel yang berada Berhampiran kawasan tersebut, demi membantu anda dan pelanggan kami, anda boleh mendapatkan butiran Hotel seperti dibawah:
15 Avenue Inn
Merupakan salah sebuah hotel yang menawarkan perkhidmatan kelas terbaik walau dianggap sebagai hotel budget.
Tawaran Harga Yang Menarik
Tawaran harga yang berpatutan berbanding hotel budget yang lain, Astro, Free Wi-Fi, Mini Bar, Hot Shower dan pelbagai jenis tawaran menarik yang lain. Selain itu juga bilik-bilik di 15 Avenue Inn sangat menarik dan selesa.
Ruangan Bilik Yang Selesa
Tempahan bilik secara berkumpulan juga disediakan, untuk sebarang pertanyaan dan tempahan anda juga boleh layari Ruangan Facebook Avenue Inn 
Anda juga boleh menghubungi kami di WH Solution bagi membantu anda untuk membuat tempahan "Pilihan Yang Tepat" bagi percutian budget anda.
 Pilihan Terbaik Anda
Keselesaan Anda Kami utamakan,Tentulah pilihan terbaik di 15 Avenue Inn Wakaf Che Yeh.



No comments:

Post a Comment